Elektrolyza soli

Draxal Miroslav evik@mbox.vol.cz
Čtvrtek Červenec 17 10:51:45 CEST 2008

Tak nez jsem se k tomu dostal. Mam to dama, systém od Balarepo.cz.

Ten 3 drat hlida mnozstvi plynu ve vyvyjeci ( elektrolizeru ci jak to
nazvat ) Cl. Jakmile prestane cerpadlo hnat vodu přes patronu, vyvine se
vetsi mnozství Cl, udela se plynova kapsa , prerusi se obvod elektrody (
te 3. ) s vodou, a ovladaci. El pozna ze se ma vypnout. Desne
jednoduche, desne drahe. Ony ty el. Se caa po 10 letech stejne musí
vymenit, protože se pomalu rozpousteji. Bazen je cistej, nide nic
nesmrdi chlorem.
Mira

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of DeeJay
Sent: Sunday, July 13, 2008 2:08 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Elektrolyza soli

jeste sem se na to mrknul merakem - takze proud: 7,13A napeti 6,55V v
podstate bylo jedno jak se ten potenciometr otocil - bud byla 0 nebo
vyse uvedené hodnoty.
Zrejme to ma nejakou zpetnou vazbu ci co - konec koncu vede k tomu jeste
treti drat
ktery je o poznani tensi, bud kostra nebo zpetna vazba. Ale to varim z
vody.¨ Bohuzel elektrody sem rozebrane nemel takže nedokazu posoudit jak
je to zapojene.

DJ