Jaky JTAG

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Čtvrtek Červenec 17 09:38:17 CEST 2008

Dobry den,

tak to jsem se spatne vyjadril, presto ze to ma byt pro praci, nemuze to byt
za desitky tisic.
Uznavam ze je to moje chyba, existenci "velkych JTAGu" jsem opomnel.
Myslel jsem nejaky dongl kompatibilni asi s OpenOCD, nebo nejakym podobnym
pripojenim ke GDB.
Z toho take vyplyva k cemu ho chci, ke krokovani softu na ARMu.
Chci ho hotovy, pokud mozno rychly a spolehlivy, rekneme se stropem na 10kKč,
ale musely by to být účelně vynaložené peníze.
Pokud by se jím daly programovat i CPLD XILINX, jenom lépe.

Nechci par dratu na paralelni port.

S pozdravem

Jakub Ladman