BM370 - manual

JD jirkonf@seznam.cz
Čtvrtek Červenec 17 03:09:29 CEST 2008

Diky, nevim proc to google v praci nenasel a doma hned. Zadaval sem to same,
bm370 bez mezery...

Nicmene slape pekne :) A ty priklady mereni v tom manualu je presne to co sem
ze skoly vedel ze de, ale uz si nepamatoval jak presne se to dela :)

Kolega v praci mi za nej nabidl BM464, coz je technicky lepsi osciloskop,
uvidim jestli to vymenim. 4 lampy + obrazovka maji neco do sebe :-)

JDrozd
---