Jaky ARM?

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Středa Červenec 16 23:54:06 CEST 2008

Stejne tak AT91SAM7SE512, zase totez. Kdyz se chce SDRAM a nebo vice IO,
parada. Jinak jsem nasel chybu i v prikladu k I2C (tedy TWI), byla to
sice napsana funkce, ale v prikladu nevyuzita a vzdycky se to v ni
seklo. Ovsem s JTAGem to neni problem najit, jen chci rict, ze i
priklady mohou trpet chybami.

--
Jiri Bezstarosti