USB kluc, 2-4GB, kde kupit 60ks?

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Středa Červenec 16 23:40:08 CEST 2008

jj, dobry dojem je dobry dojem :-) Doterajsie styri rocniky konferencie
mali veceru v americkej pizzerii, tento piaty som ich zobral do
francuzskej gastronomickej restauracie na 9 chodovu veceru. Vsetci
chrochtali blahom :-) Sice som tam nechal asi 3500 eur, ale urobilo to
velky dojem :-) Rozmyslal som este nad tym zbornikom. Vyzera ze usb kluc
je schodna cesta.
Na vedcov treba cukor a bic, dostali obidve a prejavilo sa to aj na
hodnoteni, vsetci boli hyperspokojni ;-)
b.