Jaky JTAG

David Vrbicka david.vrbicka@klikni.cz
Středa Červenec 16 20:41:06 CEST 2008

Dobry den
jde vam jen o JTAG nebo o Boundary-scan JTAG definovany podle IEEE Std.
1149.1 standartu
pokud to mate pro praci zapomente na reseni z pomoci FT2232, krom toho ze je
to pomale a narazite na dalsi problemy
je to reseni pro hobby a ne rozumnou praci
nevim v jake cenove relaci se chcete pohybovat, to ze penezi nehodlate
setrit muze znamenat jen jtag od mentor graphic za 50 000USD ?? :-)
v praci jsme jich testovali hodne vse od 25 000czk nahoru a
pokud mohu doporucit tak http://www.testech-elect.com/abatron/index.htm
nebo www.ronetix.com
treba od http://www.signum.com/Signum.htm nikomu nesedl a prasi se na nej
jinak my ve firme pouzivame vlastni JTAG kde mame ARM 9 a hradlove pole
spartan, komunikace je po ethernetu, po zkusenostech z nekterymi "profi"
vyrobky to bylo nejlepsi reseni a hlavne to bylo levnejsi (vcetne vyvoje) uz
pri vyrobe 30 kusu
novy procesor se da dodelat za nekolik dni

David Vrbicka