Jaky ARM?

Stano stano.hw@gmail.com
Středa Červenec 16 17:46:08 CEST 2008

Zdravim,
prave sa hram s AT91SAM7S64, co ako uz pan Jiri Bezstarosti napisal ma
rovnake periferie ako AT91SAM7X. K tymto ARMom od atmelu je na webe
pomerne dost prikladov, takze zacat snimi je jednoduche. Zial ale
vlastne chipy obsahuju velke mnozstvo chyb takze odporucam pozriet si aj
errata, ci vam na dany ucel obvod vyhovie alebo sa radsej pozriet po
inom vyrobcovi. S ARM9 skusenosti nemam.