Svitidla s el. predradniky pro zarivky - tragedie...

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Středa Červenec 16 16:53:57 CEST 2008

Jen aby zde nekdo nejasal predcasne (nedavno se to zde resilo jak
nahradit tlumivky k zarivkam).

Behem 2 mesicu mi odesly tri svitidla s predradniky ze ctyr. Provoz cca
rok v terariich - cca 10 hodin svitu denne.

Dnes mi ruply nervy a jeden predradnik jsem rozebral - rachla pojistka
na vstupu, nafouklej kondik za mustkem (obligatne na 400V), vypalenej
jeden kond do cerna (oznaceni 2J102J - predpokladam 1nF, ale netusim
napeti) puvodne takovy ten "zeleny bonbon". Jinak na prvni pruklep nic
dalsiho.

Takze nakoupim kondiky (jak na potvoru zadny na 630V doma nema),
pojistky do DPS a zacnu opravovat.

Mimochodem na tom plosnaku chybi odhadem tak 10 soucastek dle popisu
desky. :-O

Radek Vicek