stmivac od GM

Pavel hw@itherm.cz
Úterý Červenec 15 21:29:50 CEST 2008

taky mam takove "trafa" doma, ale v zivote me nenapadlo jej napojit na
triakovy regulator.
Zkousel to nekdo z pritomnych v realu?

Mimochodem, jak je na tom s ucinosti halogenky a toho zdroje v porovnani se
zarivkou? Resim cim budeme svitit v obyvaku a rozhoduju se mezi regulaci
halogenu a zarivkou regulovanou nejakym obvodem od IR.

Pavel

----- Original Message -----
From: Vláďa Anděl
To: HW-news
Sent: Tuesday, July 15, 2008 9:15 PM
Subject: Re: stmivac od GM

No jedno takové tráfko mám už 10 let doma, kupodivu neruší, to bylo první co
mě zajímalo. Síťové napětí se usměrní bez filtrace (až na nějakou odrušovací
kapacitu) a je tam dvoutranzistorový neřízený symetrický měnič a trafo. Když
oscilátor může nabíhat znova v každé půlvlně, co by před ním nemohla být
triaková regulace?
Anděl