Porad kondenzatory tentokrat varikapy

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Úterý Červenec 15 18:51:44 CEST 2008

tiez taketo nemam rad :-) na druhej strane my tiez stale drzime zasoby
starych suciastok, napr. hrotovych diod a pod. Zivotny cyklus suciastok
sa s masovym nastupom spotrebnej elektroniky a mobilnych komunikacii
skratil na neprijemne kratke hodnoty. Takze vacsinou pri seriovej vyrobe
sa objednava niektorych suciastok az dvojnasobne mnozstvo (napr. fpga,
alebo analogove komponenty) aby pokryli celu dobu zivota danej dosky.
Opravit taku dosku po 10 rokoch znamena kompletny redizajn...
Takze starych suciastok mame plne supliky, zavadzia to, je to v tom
strasne vela penazi, ale nikto sa toho nemoze chytit, lebo jeden nikdy
nevie kedy ich bude treba :-)
b.