Re: Vodoměr s pulzním výstupem

Aleš Novák ales.novak@t-email.cz
Úterý Červenec 15 18:44:51 CEST 2008

O ruznych prodejcich vodomeru vim, ale prakticky vsechny maji 1 impuls
na 10 litru vody a to se mne zda moc a hlavne za ne chteji penize.
V byte nam vymenovali temer nove vodomery. Tak jsem zacal jeden pitvat
a zjistil jsem, ze by slo to magneticke pole ze spojky snimat.
Hallovu sondu prichytim asi silikonem a nekde v blizkosti vodomeru
bude prevodnik na 12V pulsy. Dovnitr se mne nechce ten komparator cpat,
i kdyz pri trose dobre vule by to asi slo.
Podle ozubenych kolecek ma prevod 260 otacek na 9 litru vody.

p> KADEN Náchod vyrábí vodoměry bytové s kontaktním výstupem.

p> Hw-list@list.hw.cz