volne na tema kondenzatory - problem s blokovacimi kondenzatory a vyrobou

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Úterý Červenec 15 09:13:54 CEST 2008

Dobry den

> Neviem ci je tento pristup dobry, pretoze neviem rozdiely medzi Tvojim
> kitom a Tvojou aplikaciou. A samotne konstatovanie mam tam ARM vcelku nic
> nehovori...

Ano nehovori, ale konkretne to resit takto verejne nemohu.

> To je vo vseobecnosti problem. Vies predstava sedenia 8 a viac hodin
> cumenim do monitora nie je prilis lakava. Tvoj postup v danej situacii je
> tak trochu ako chodenie po tenkom lade, nikdy nevies kedy sa prelomi.
> Dimenzovat musis vediet a hlavne co treba dimenzovat.

Ano, tak trochu, bratr kresli mosty a v jejich firme to funguje stejne, na vse
je tak malo casu, ze taky chodi po tenkem lede.
A to narozdil ode mne VS dostudoval.

> Peniaze su jedna vec, ako dlho to vydrzis druha. A velkost firmy, no pokial
> mas v nej svoj primerany podiel na ziskoch da sa tolerovat. Velkost firmy
> nie je ale rozhodujuca, dolezite su stres, pracovna pohoda a atmosfera,
> kolegovia.

Podil na zisku mam pouze ve forme mzdy a to penize ktere mi jinde jako cloveku
s nedokoncenou VS nikdo (zatim) nenabidl.
Prace mne bavi a tenhle stres je to az v poslednich nekolika tydnech, kdy se
objevily problemy v priprave dat desek z te spolupracujici univerzity.
Mam na pracovisti obrovskou svobodu, coz vyzaduji.
Napriklad muzu prijit do prace v poledne, a delat do noci, krasne se vyspat a
pak pul dne stravit sam v kancelari, protoze kolegove co chodi rano uz
odesli, a v dobe kdy nezvoni telefony, to se mi dela mnohem lepe.
Ale, jsem si vedom svych limitu a myslim si ze memu dalsimu vyvoji, i firme by
nesmirne prospelo ziskat nekoho zkusenejsiho nez jsem ja.

> Vies ja mam dnes ine kriteria. Reci o zaujimavej praci ma nejako moc
> nenadchynaju. Skor vidim za tym tu neprijemnu stranku.

Neprijemna stranka je to ze ne a ne najit pomocnika, byt u nas jeden dva lidi
navic, rozhosti se v me dusi klid.

> Ale este Vam dam jeden tip pomimo. Vy tam mate na FEL isteho pana Zahlavu.
> Zozen si jeho skripta, je to vcelku dobry vycuc kniziek, z ktorych vacsinu
> som precital a navyse v cestine. Vrele odporucam.

Zahlavovy skripta jsem cetl.

JL.