Re: Navsteva temer ve sci-fi filmu

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Pondělí Červenec 14 22:37:39 CEST 2008

Nic proti CERNu a vedeckemu badani, urcite je to potreba.
Ale je take potreba uvazit, co by bylo dobre pouzit v obycejnem zivote.
Napriklad pred lety se na FEL CVUT badalo jak ze dvou fotek
udelat 3D model, dokonce s tim byli na MSV Brno. Rekl jsem jim tam,
ze je to hezke ale zajimat mne to zacne az to bude k mani jako nadstavba
k AutoCADu. Jeste jsem se nedockal.
BTW: Omlouvam se za pravopisnou chybu - slovo MIMO se samozrejme
vaze se ctvrtym padem, takze jsem mel napsat "mimo stastlivce".