Navsteva temer ve sci-fi filmu

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Červenec 14 22:23:07 CEST 2008

vedecko-vyskumnych institucii je v Europe velke mnozstvo a ked je zaujem
vzdy sa da najst nejaka staz. Osobne si myslim ze kazdy student pred tym
nez dostane diplom by mal ist aspon na jeden semester do nejakeho
zahranicneho laboratoria. Je to uplne ina skusenost, uplne ine
prostredie a cloveku sa otvoria nove obzory, ktore kym bol na skole
nevidel.
Uz sa to tu rozoberalo x-krat... najhorsie je ked niekto vystuduje,
ostane na katedre, urobi si tam doktorat, zacne tam ucit a stravi tam
cely zivot bez kontaktu s okolitym svetom. Potom to u nas vyzera tak ako
to vyzera.
b.