Navsteva temer ve sci-fi filmu

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pondělí Červenec 14 20:18:11 CEST 2008

No tak z technickych parametru asi tolik ze vyska je okolo 200 cm,
vsechen vypocetni vykon je umisten v podstavci ktery vazi cca 100 kg a
telo myslim nejakych 60 kg nebo kolik to rikala. Dokaze unest vahu 40
kg. Pomoci stereo videni se orientuje v prostoru a je vybaven laseorvym
3D skenrem se kterym pomoci otaceni predmetu v ruce dokaze urcit jeho
presny tvar a manipulovat s nim pak presneji. Nefunguje jim to bohuzel
na pruhledne predmety, takze sklenicky mu museji zadavat rucne. Vsechny
pohyby jsou snimany zpetny a je indikovana velikost protisily, takze pri
ovladani joystickem citite jako u modernich her odezvu prostredi na pohyb.
To je tak zhruba vse na co si vzpominam. Vyklad byl v Nemcine a tou
doopravdy nevladnu, takze doufam ze jsem to moc nepomotal. Jeste jen
snad to ze to ma slouzit jako pomocny robot pri letech do vesmiru, ale
nevim jestli v tehle podobe s podvozkem. Popravde mi to spis prijde jako
pekna hracka na kterou lakaji sponzory.  :-)

Tosa