OT: zase diskuse o nicem (was:unifikovany pristup k seriovemu portu z Linuxu a Windoze)

Snail Instruments snail@snailinstruments.com
Neděle Červenec 13 23:55:56 CEST 2008

>A dalsia vec, ktoru si tu spomenul, cena
>vyroby, ktora sa tu preberala. Ak by dotycny pan, napisal cenu 1900,- myslim
>si, ze by bez problemov predal minimalne mnozstvo a vsetko ostatne by bol
>zisk. Sice mozno iba mensi ale za to by mal dalsi vyrobok vo svojej ponuke.

Jak jsem jiz uvedl, nemam v umyslu LinuxStamp vyrabet, z jednoho
prosteho duvodu - neproda se dost, aby to bylo rentabilni. Vyrobce
bohuzel nedava distributorske slevy, takze vcetne postovneho by me
vysel jeden kus asi na 130$. Coz je pri soucasnem kursu 2015Kc bez
DPH. Vcetne DPH je to ~2400Kc, takze prodavat za 1900,- je cira utopie.

Ty kalkulace, ktere tady probehly, byly zalozeny na nerealnych
predpokladech, proste dosazovala se takova cisla, aby to hezky vyslo.
Kdo je opacneho nazoru, muze se chopit prilezitosti, vyzvednout si v
bance padesat ci sto tisic a udelat diru do sveta. Nic mu nebrani.

J. Hanzal