OT: zase diskuse o nicem (was:unifikovany pristup k seriovemuportu z Linuxu a Windoze)

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Červenec 13 22:34:54 CEST 2008

>Mozna se Vam moje reakce zda prehnana. Z meho pohledu neni. Posledni mesic
>se na konferenci
>probira proc ten a ten nasadil takovou a makovou cenu a ze je to drahe,

No a? Vari cena s elektronikou nesuvisi?

>osobni utoky nejmenovanych
>panu,

Ako napriklad prave tento? ;-)

>nekteri
>informace pouze prodavaji v pripade zajmu, nekteri je nechteji rici vubec
>ale chlubi se tim, ze je maji.

To nas**ie, ale vzdy sa najde niekto kto chce machrovat.

>A vzdy se najde nekdo
>kdo zcela demagogicky prohlasi ze to a to je blbost a proc to vubec delate.

To je tiez celkom v poriadku -

>Normalne se v mailech
>dusledne snazim vyvarovat jakychkoliv urazek a odchylek od tematu, nicmene v
>posledni dobe s
>tim co se deje na HWlistu se mi to dost dobre nedari. Staci si treba precist
>thread o ADS7361, podivejte
>se v co se to nakonec zvrhnulo - bitku mezi tim kdo ma doktorsky titul a kdo
>ne. Nepripada Vam to
>trapne?

Kazdy sme nejaky. Niekto potrebuje byt sarkasticky, niekto potrebuje citit sa polobohom.
Ak by bola konfera plna dokonalych ludi bez akejkolvek potreby konfrontacie, tak by tu prebiehali same maximalne slusne maily v ktorych by kazdy suhlasil s kazdym; a zomreli by sme nudou.
Mimochodom, nemyslim si, ze by prave v spominanom threade bolo viac balastu nez relevantnej informacie, teda ak za balast nepokladate pokusy z Vas vytrieskat relevantnu informaciu... ;-) (prosim neberte to ako utok, ja plne chapem aj Vas postoj, a je mi jasne ze ste nesedeli cely cas za mailerom len aby ste okamzite uspokojili kazdu blbu otazku co tam padla).

>Je zde skupina lidi, kteri se opravdu snazi pomoci a ja jsem jim
>za to vdecny a snazim se pomoci kdyz znam odpovedi na to na co se ptaji.
>Ovsem pak je zde
>take podstatne mnozstvi jedincu kteri se vrtaji v nesmyslech a spini tuto
>konferenci. Nez aby
> pristupovali k veci konstruktive, vysvetli Vam proc to nejde a ze se na to
>mate vykaslat.

No ale nikdy nie je vylucene ze prave "vykaslat sa na to" je ta spravna odpoved...

>Ve svem predchozim emailu jsem prevazne reagoval na nazory AJ, Vas jsem do
>toho zahrnul z
>toho duvodu, ze kdybyste si precetl cely thread, do ktereho jsem mimo jine
>posilal zadani ukolu,
>nemusel
>byste se s tim dotazem obtezovat, protoze byste zjistil, ze vsechno jiz bylo
>receno.

Reagovali ste predovsetkym na moju poznamku, ze to student nemusi stihnut. Znova, ak je ten student taky dobry ako pisete, blahozelam; ale v tom pripade si myslim, ze je este vacsia skoda ho zatazovat vecou ktora nesuvisi s jeho pracou. Ak by to bolo len pacnut na web nieco co ma presne pozadovanu funkcionalitu, no prosim, lenze to moze byt aj vcelku zbytocna aktivita, lebo v takej podobe to moze byt vo vseobecnosti uzitocne len malo ludom. Rozporuplnych poziadaviek na komunikaciu cez seriovy port - ktory mimochodom oficialne na PC neexistuje uz takmer desatrocie - je tolko, ze nejaka vseobjimajuca kniznica dost dobre ani mozna nie je, a jej rozsah moze byt kolosalny - vid uz spominany synaser.

wek

PS. Najjednoduchsia a uplne dokonale multiplatformova kniznica pre pracu so seriovym portom je samozrejme stdio... ak teda nevadi blokujuci charakter pristupu k stream device, co v drvivej vacsine pripadov vadi...