pajeni BGA

fanda info@elektronikavyvoj.cz
Neděle Červenec 13 22:41:34 CEST 2008

Diky pane
Takhle podobne jsem si to predstavoval,ale dodal jste mi odvahu.

Pro ty ,kteri  se jeste neodhodlali.
Deska byla ctyrvrstva,s maskou a pro jistotu a rovinnost zlacena.
Na desku jsem nanesl jenom tavidlo bez cinu (nemel jsem sablonu).
Nejdele trvalo vystredeni,Nemel jsem potisk a tak jsem koukal z boku pod
blbym uhlem
porad otacel o devedesat stupnu a posunoval.To tavidlo to potom docela
udrzi na miste.
Vlozil jsem to do spodniho infraohrevu a hlidal bezkontaktnim teplomerem
az to dosahlo 150 stupnu.
 Potom jsem to ohrival shora horkovzdusnou pistoli na 4 stupen a pomaly
proud vzduchu.
Vlastni ohrivani trvalo asi 20 sekund.Pozna se to podle toho ,ze IO
zretelne poklesne.
Potom jsem pokracoval pro jistotu jeste 10 sekund a vypnul pistoly i ohrev.
Nechal jsem to tam 5 minut pro pozvolny pokles teploty a vyndal.
Tot vse.
Osm obvodu pripajeno bez ztraty kvetinky.Rekl bych ze je to jednodussi
nez QFN a TQFP.
                        Fanda