OT: zase diskuse o nicem (was:unifikovany pristup k seriovemu portu z Linuxu a Windoze)

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Neděle Červenec 13 20:18:13 CEST 2008

David,

ak dovolis dovolim si napisat par poznamok k Tvojim komentarom na moju osobu.

1) Ja sam sa vo vseobecnosti zaradujem k ludom, ktori akosi nevyznavaju
vseobecne zauzivane nazory vladnucej kolektivnej vacsiny. Snazim sa urobit
si vzdy svoj vlastny nazor a to aj za cenu roznych trapasov ci faux pas. A
to aj za cenu, ze do niektorych spolocnosti akosi nezapadnem, ci som v nich
nevitanym. Ale mna od malicka ucili ist si v zivote svojou vlastnou cestou,
ked treba, tak sa postavit aj ten kolektivnej vacsine a jej vseobecne
zauzivanemu bozskemu primitivizmu, ktory mi dennodenne tato spolocnost dava
najavo. Zial prezil som situacie, ktore si vyzadovali aj nelahke a velmi
tazke principialne rozhodnutia so vsetkymi dosledkami, ktore to obnasalo...
Ale zato dali mi do zivota nieco, o co sa mozem dnes opriet a ist s humorom
dalej.

To, ze ma Ty a iny jedinci maju na svojom black-liste ci indexe je mi uplne
jedno.

2) Presiel som si este raz cely thread ads.... Najprv si dostaval neurcite
odpovede. A kedze ani po dvoch dnoch Ti tu nikdo nedal relevantnu odpoved,
zacal som citat datasheet, preto ze som Ti chcel pomoct. To sa hned pridali
aj dalsi nemenovani diskutujuci a potom co si sem hodil schemu rozprudila sa
vcelku plodna debata... Ja osobne som Ti dal tri tipy a napisal, co by som
robil ja. Zial vsetko si zaklincoval s tym, ze si to robil... Ku svojej
skode si nikdy nenapisal, ako si to v skutocnosti mal zapojene a ako si to
meral. A ked si pozries v archive Danov email, kde on sam pise, ze nevie ako
si to mal zapojene, co dodat. Mojou velkou chybou bolo, ze som po Tebe ako
clovekovi, ktory sa pyta na nejaky problem napisal, ze si ma nakreslit
nahradnu schemu a dat ju sem... Skoda, ze si tak neurobil, to by si potom
nazorne videl, ako tvoja konstanta Vref nie je konstantou. Potom by si videl
rozdiely v tom, ako to maju zapojene v datasheete a ako maju robeny prevod
signalu z bipolarneho vstupneho zdroja na rozsah prevodnika. A to nehovorim
o tom, ze ten prevodnik ma aj ine vlastnosti, ktore musia byt dodrzane. V
Tvojom pripade samplovanie dvoch po sebe iducich vzoriek. Mimochodom,
niekedy by si mal ist na exkurziu na support. Najradsej tam maju
nestandartne zapojenia...

Okrem toho ste ma namiesto nakreslenia obrazka zacali lamat vecerou a dobrou
flasou... A nebyt priamej intervencie admina ako bozstva v tejto
konferencii, tak ma nezlomite. Ja totiz pred tymito bohmi nemam tajomstva.
Mimochodom, mam oblubene ine napoje a znacky.

Spat k obrazku, Dano ho nakreslil a ja som si zase pospominal na veci, ktore
som videl naposledy pred 15 rokmi. Oprasil som si knihy a pozrel sa ako to
vlastne je s okrajovymi podmienkami pre jednotlive zlozky poli, vlnovym
cislom, frekvenciou, materialovymi konstantami, dlzkou vlny v materialy a
vzduchu, a ako to pani profesori vlastne odvodili.

2) Moje vecne poznamky na adresu doktorov. Ja si z nich niektorych dnes
robim srandu pri kazdej prilezitosti. Pretoze som mal moznost pracovat s
viacerymi a mozem povedat, ze ma dost naucili tym, ze mi dali volnost a
nechali vzdy sameho riesit rozne problemy hlavne s meraniami. Vo vacsine
pripadov mi nic nepovedali, az ked si vsetko pozreli co som spravili
utrusili par dolezitych poznamok k veci, na ktore som nemal moznost prist
sam. Vcelku mi ale dobre padlo, ked som raz stretol jedneho, ktory mi
otvorene dal za pravdu a povedal, ze svoje experimenty prerobili podla
mojich poznamok a maju dobre vysledky s tym co spocitali. Potom som stretol
takych z Tvojej a Danovej generacie. Mozem povedat, ze s prepacenim vacsich
debilov som zatial nestretol. Nic nebol problem, a vsetko sa urobilo
lusknutim prstami a lavou zadnou s vycitkami typu "Ty primitiv preco to este
nemas spravene?!" Nuz tito boli plateni za nieco ine a ich premie zaviseli
tiez od inych detailov.

3) Tvoj pristup riesenia problemov, ci uz ads.... alebo seriova linka.
Namiesto toho aby si vsetko riadne vyskusal, kopec zvastov. Aj v pripade
toho sw. Ty totiz naivne predpokladas, ze vsetko funguje tak ako si ty
predstavujes alebo si to niekde precitas. Len ako ilustraciu, ako funguje
kernel windows v detailoch som zatial este nevidel nikde zverejneny...

4) Moj pristup k zdielaniu svojich vedomosti. Je znacne deformovany
niektorymi jedincami, ktori mi ukazali ako som vlastne naivny. V tejto
konferencii napr. p.Hanzal. Nic v zlom, ale niekedy si poviem, ze to nestoji
za to nieco robit vo volnom case. A dalsia vec, ktoru si tu spomenul, cena
vyroby, ktora sa tu preberala. Ak by dotycny pan, napisal cenu 1900,- myslim
si, ze by bez problemov predal minimalne mnozstvo a vsetko ostatne by bol
zisk. Sice mozno iba mensi ale za to by mal dalsi vyrobok vo svojej ponuke.

Dufam, ze si sa nenahneval a moc sa nevytocil.

A.

> Mozna se Vam moje reakce zda prehnana. Z meho pohledu neni. Posledni...

Stiahni si hudbu úplne legálne!
http://hudba.zoznam.sk/