Re: ještě k těm kondezátorům

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Neděle Červenec 13 13:47:52 CEST 2008

Dík balu, ale většinu toho co jsi mi poslal mám již v tom svém
pojednání.  :-)))))))

ale ty grafy mají lepší rozlišení než zatím mám, takže je určitě použiji :-)

Ps. když bych chtěl recenzovat svoji knihu(tzn. aby mě někdo opravil
chyby) kolik to tak zhruba stojí, pokud by to nebylo zadarmo z
přátelství? Mohu použít, pokud je budu citovat, materiály od výrobců z
datasheetů?

Zdeněk