Problem s kondenzatorem v siti

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Neděle Červenec 13 01:06:45 CEST 2008

Kondenzátor je z metalizovaného polyesteru. Díky tomu v případě
průrazu nedojde k jeho zničení, ale pouze k snížení kapacity. Takže
důvod proč kondenzátor po čase vykazuje menší kapacitu je
několik(nevím kolik) těchto mikroprůrazů. Slyšel jsem že
polypropylenové kondenzátory jsou na tyto aplikace lepší. Polyester
není vhodný.

Zdeněk