Kondenzatory pro VFO

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Sobota Červenec 12 14:08:38 CEST 2008

Ano, to je mozne, ale uprimne, do takove miry, abych to rozvedl do
detailu, tedy ktera hmota proc jak pracuje, mne nikdy nezajimalo ;).
Nicmene u keramickych kondenzatoru v uvedenych hmotach dostanete u
monostabilniho klopneho obvodu mirne ruzne casy i pri stale stejnych
podminkach, coz se s kondenzatory foliovymi nedeje.

V NPO jsou bezne k mani kapacity mensi, rekneme bezne k videni snad do
3n3, takze v nekterych zapojenich (potreba vyssi kapacity) s nimi
vlastne ani nelze pocitat.

--
Jiri Bezstarosti