[OT]: podnikanie Re: Ponuka prace.

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Pátek Červenec 11 23:03:41 CEST 2008

Tak ked je ten piatok ...

> Uprimne ? Nekdy muze zrat i pes kaviar a nekdy by si clovek nafackoval a
> je rad i za kus burta, jen to musi unest, vcetne toho, ze prijde o
> rodinu atd. atp., mnohym z Vas netreba nijak vysvetlovat, ze ;) ?
> Podnikani, alespon na zacatku (coz bezne netrva par dni), je desna
> houpacka. A ani lide kteri umi, nejsou polobohove, jsou to jen lide,
> kteri mozna nasekali vic chyb, nez kdokoli jiny, zdaleka ne dokonali,
> ale naucili se s chybami zit, asi jako clovek, ktery neni superhezky
> tak, aby byl filmova hvezda, ale umi si i pres to vazit sam sebe a okoli
> [...]

To o tej ovci nebolo vobec porazenecke (ale myslim, ze ste to aj
pochopil ;). Inak je to celkom presne napisane. Je to o tom,
kolko kto psychicky unesie, a tiez o "stasti" a dalsich tisicoch
drobnosti. Horsie je, ked z toho podnikania zostane len to
psyche. Mam dost skusenosti s podnikanim (aj ked som priamo ja
nepodnikal, ale skoro ako keby ja). A aj s tym, ked sa to
nevydari a clovek si riadne nabije drzku, a ludia, co boli
kamarati zrazu... Uz to mam(e) za sebou, viem ake to je, a preto
preferujem zamestnanie pred podnikanim. A som rad, ze niekomu
inemu to ide tak, ze ma moze zamestnat, a sme spokojni obaja ;-)

Pekny vecer,
Slavo Tomascik