Ponuka prace.

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pátek Červenec 11 22:19:17 CEST 2008

Uprimne ? Nekdy muze zrat i pes kaviar a nekdy by si clovek nafackoval a
je rad i za kus burta, jen to musi unest, vcetne toho, ze prijde o
rodinu atd. atp., mnohym z Vas netreba nijak vysvetlovat, ze ;) ?
Podnikani, alespon na zacatku (coz bezne netrva par dni), je desna
houpacka. A ani lide kteri umi, nejsou polobohove, jsou to jen lide,
kteri mozna nasekali vic chyb, nez kdokoli jiny, zdaleka ne dokonali,
ale naucili se s chybami zit, asi jako clovek, ktery neni superhezky
tak, aby byl filmova hvezda, ale umi si i pres to vazit sam sebe a okoli
to vidi, ne ze ne ;).

Nikdo neni uboha ovce, kazdy ma svuj osud ve svych vlastnich rukach a je
jen na nem, co s tim udela a kolik toho psychicky unese ;).

--
Jiri Bezstarosti