Ponuka prace.

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pátek Červenec 11 21:41:33 CEST 2008

Stacilo napsat nastupni plat (nebo pro prvni mesic a nebo ve zkusebni
dobe), dale dle schopnosti. Kazdy normalni clovek pochopi, ze kdyz o nem
zamestnavatel nic nevi, nemuze take nez neco predvede, nic moc cekat.
Ale polobuh to opravdu nevezme ani tak, protoze my polobohove (proboha,
proc jen polo !?) musime mit vlastni firmy, ktere jedine jsou schopny
nas zaplatit ;))))).

--
Jiri Bezstarosti