Ponuka prace.

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Pátek Červenec 11 20:58:07 CEST 2008

Dobry vecer,

   dovolim si malu poznamku. Myslim, ze inzerat bol nestastne
formulovany. Ked napisete do inzeratu, ze plat je 15-20, a
porovnam pozadovane znalosti a napln prace, tak ani v Presove mi
to nestoji za porozmyslanie nad tym kde mam polozeny telefon
(aby bolo jasne, novu pracu nehladam, a niesom ani
personalista). Budete mat veru tazku ulohu najst niekoho, aj ked
nie nemoznu. Ako to vidim ja, je to ako u programatorov. Kto
stoji aspon za nieco, je bud v zahranici, alebo uz niekde
zamestnany. Takze Vam ostavaju absolventi, pripadne ludia z
inych oborov (ako ste sam napisal napr. skolstvo). Ja teda
pohovory nerobim, ale zalostne vysledky pohovorov s absolventmi
boli prezentovane nie raz aj v tejto konferencii. Navyse aj
absolventi maju predstavu o vyske platu znacne skreslenu napr.
aj tymi "posunovacmi u drahy". A sme naspet. Ak absolvent stoji
aspon za fajku mocky, v Kosiciach je myslim dost firiem, ktore
do inzeratu napisu hodne vyssiu sumu (pripadne su znamejsie).
Ergo s tym inzeratom mozete s najvecsou pravdepodobnostou
oslovit iba niekoho v skolstve (ak pravda bude zase mat
pozadovane zrucnosti).
A aby mal tento traktat aj neaky vysledok - bud ste nemali
uviest sumu ziadnu a vysvetlovat kazdemu jeho moznosti, alebo
napisat cielovy plat po neakej dobe.
Prajem stastny vyber.

Slavo Tomascik