Ponuka prace.

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pátek Červenec 11 20:30:59 CEST 2008

> ,,Priemer,, kazia USS Steel kde ,,posunovac u drahy,, ma okolo 25.000 Sk.

Moc si nefandi, aby Ti tuna rozumeli, musis im to preratat prislusnou
konstantou 1,3. A potom Ta vysmeju, ze to oni maju na drahe v kazdej diere...

Takze ja by som si nefandil, lebo ked sa pozru na vyplatnu pasku a uvidia
sumu v novych eurodolaroch, smiech ich prejde. Alebo si taky naivny, ze sa
nebude "zaokruhlovat"?! Takto maju aspon dobry pocit z tych nul...

A.

Kúp si muža svojich snov! Stiahni si obrázok jedného, druhý máš úplne ZADARMO!
http://coolmobil.zoznam.sk/muz.snov.zadarmo