Ponuka prace.

petop petop@stonline.sk
Pátek Červenec 11 20:01:54 CEST 2008

Dobry den.
Vidim, ze i obycajny inzerat tu rozvadza debatu. Napisal som rozsah,
kedze sme sukromna firma tento rozsah nie je omedzeny nejakym stropom.
Ale nebudem tu pisat maximalny plat, ktory clovek dosiahne po 1-2
rokoch, myslim, ze vacsina z Vas neda nastupny plat vysoky, pokial
neviete co dany clovek vie.
Ak sa neosvedci ,,utratite,, nizsiu sumu, ak bude ,,poloboh,, dostane
samozrejme co si zasluzi. Ja sam som zacinal niekde v tomto rozsahu a po
roku som s platom spokojny a pravdepodobne
so svojim platom zvysujem platobny priemer kosickeho kraja.
Ale presne ako tu bolo spominane priemer je nanic, krasne sa najem v
restauracii, a  spolocne s obdalec v deliriu sa trasucom  homeless  sme
v priemere spola najedeny.
Ked som koncil pred rokom pracu v skolstve po 13 rokoch som mal 12.000
Sk s odmenami ciste, priemerny clovek je rad ak ma od 8.000-12.000 ciste
- to uz poklada za dobru robotu.
,,Priemer,, kazia USS Steel kde ,,posunovac u drahy,, ma okolo 25.000 Sk.

Aj tak dakujem za Vase nazory, hoci vobec nepomohli....

S pozdravom
Petop