Licence Eagle a honorar

Pátek Červenec 11 10:48:37 CEST 2008

Dobry den,
non-profit licenci muze byt vice typu. Co se tyce Eagle tak pokud vim
je freeware do urcite verze a freeware ma sve vlastni podminky
http://cs.wikipedia.org/wiki/Freeware. Otisknuti se podle mne netyka
samotneho zasahu do zarizeni takze by nemel byt problem, snad jen v
pripade ze by doslo k modifikaci a nebyl by uveden puvodni zdroj nebo
by modifikace jinym zpusobem porusovala licencni podminky.