Ceny vyroby - bylo: [AD] LinuxStamp

Jan Svab jschvab@seznam.cz
Čtvrtek Červenec 10 23:50:49 CEST 2008

Hm hm hm, to jste me tedy moc nepotesil...

Dobra 1500kc tedy asi ne. Co rict napr. nekomu kdo za Vami prijde s tim
ze tavychto desek hce 1000/10000ks a pta se Vas na vstupni investici a
kusovou cenu...? Predpokladejme ze nejste firma s vyrobnim zazemim, ale
pouze jednotlivec s nejakymi prostory ke skladovani/testovani/baleni desek.

Jan Svab