Ceny vyroby - bylo: [AD] LinuxStamp

Snail Instruments snail@snailinstruments.com
Čtvrtek Červenec 10 23:41:31 CEST 2008

>Ja bych ale rad videl nejakou kalkulaci pro pripad kdy ten odbyt mate.
>Ja se nechci prit o to kolik by se prodalo teto konkretni desky, ja ji
>jen chci pouzit jako jakysi priklad, protoze vsichni vidi co na ni je a
>neni.

Je videt jenom horni strana. Osazene je to i ze spoda.

>  Tu cenu 1500 jsem take nemyslel jako zavaznou, zajimaly by me
>treba i Vase odhady/kalkulace pro varianty ze byste mel odbyt pro 100,
>1000, 10000 kusu...

Pro 100ks serii:
I v tom drahem Digikey stoji soucastky 53$ (=848Kc)/kus. Neni v tom
plosny spoj, podle ceniku Printedu prijde v tomto mnozstvi na 105Kc.
Dale musime objednat planzetu, asi 3000 (=30Kc/kus). Cenu osazeni si
vycucam z prstu, jsou to dve strany, 119 soucastek, rekneme 100Kc(?).
Vychazi teda 848+105+30+100=1083Kc bez DPH, 1289 vcetne DPH. Deska
neni jeste nijak otestovana.

Prakticky veskere naklady 128 900Kc je treba uhradit predem nebo
velmi kratce po obdrzeni dodavky. Financni urad vrati zaplacene DPH
(20600) zhruba za ctvrt roku.
Pokud by byla prodejni cena 1672Kc (1990Kc s DPH), bude zisk na
jednom kusu 589Kc. Cela akce zacne vydelavat po prodeji 65. kusu.

J. Hanzal