Elektrolyza soli

DeeJay deejay@email.cz
Čtvrtek Červenec 10 23:22:40 CEST 2008

Já bych v tom nevidel takovou hysterii :-) mnohem zajimavejsi je videt co
pijete z vodovodu. On když se napustí celej bazén pak s tim zluto-hnedým
humusem má čistička 3 dny co delat, nez je z toho kristalova studanka :-)

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of gatilo
Sent: Thursday, July 10, 2008 11:08 PM
To: HW-news
Subject: Re: Elektrolyza soli

 10.7.2008, 23:04:15

Presne tak, na jedne elektrode vznika chlor ktery nasledne reaguje z
vodou na nejakou tu kyselinu chlornou, chloritou, a mozna i
chlorovodikovou.
A u druhe elektrody vznika sodik ktery nasledne reaguje s vodou na
NaOH.
No delejte co uznate za vhodne, ja se v tom nastesti koupat nebudu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz