Ceny vyroby - bylo: [AD] LinuxStamp

Jan Svab jschvab@seznam.cz
Čtvrtek Červenec 10 22:09:33 CEST 2008

Ja bych ale rad videl nejakou kalkulaci pro pripad kdy ten odbyt mate.
Ja se nechci prit o to kolik by se prodalo teto konkretni desky, ja ji
jen chci pouzit jako jakysi priklad, protoze vsichni vidi co na ni je a
neni. Tu cenu 1500 jsem take nemyslel jako zavaznou, zajimaly by me
treba i Vase odhady/kalkulace pro varianty ze byste mel odbyt pro 100,
1000, 10000 kusu...

Jan Svab