Ceny vyroby - bylo: [AD] LinuxStamp

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Červenec 10 21:58:49 CEST 2008

Nijako. Tak ako Jirka Bezstarosti pisal, niektore veci sa tu jednoducho vyrabat nedaju - to sa neda zachranit brigadnikmi ani nijako podobne.
Nemozete planovat "velkost serie" ktora sa jednoducho neda predat. Jedna sa o kusy, aj v najoptimistickejsom pripade o desiatky kusov.

wek

PS. Ako pocitam tak pocitam, suciastky stoja 1200*1.19=1430, a to este neopustili policu u dodavatela...