Ceny vyroby - bylo: [AD] LinuxStamp

Jan Svab jschvab@seznam.cz
Čtvrtek Červenec 10 21:41:39 CEST 2008

Dobry den,
jdyz uz jsme si vsichni prohledli tento design a mame predstavu o jeho
narocnosti rad bych polozil otazku na mensi ekonomickou studii...
Zajimalo by me jak by jste tu kdo postupoval v pripade ze byste chteli
ziskove prodavat tento modul rekneme s cenou okolo 1500kc. Jde mi o
velikost serie, velikost vstupni investice, jak a kde by probihala
vyroba a testovani... Neuvazujte zadne naklady na vyvoj, ale za to by me
napriklad zajimalo zdali byste si na neco najali brigadniky/zamestnance
atp...

Prosil bych odpovedi prednostne od lidi kteri jiz s podobnymi podniky
maji zkusenost.

Dluzno dodat ze pod slovem "ziskove" si predstavuji aby jste z vydelku
byl schopen zit na urovni (ne prezivat).

S pozdravem,
Jan Svab