[AD] LinuxStamp

Snail Instruments snail@snailinstruments.com
Čtvrtek Červenec 10 20:59:33 CEST 2008

>Ak dovolite, ja si myslim, ze problem nie je ani tak velmi
>v cene, ale skorej v nedostatku informacii. Napriklad, ak by
>ste takuto dosku chceli pouzit v nejakej mobilnej aplikacii
>(robot :) - asi by vas zaujimali predovsetkym rozmery a spotreba.

Rozmery jsou 2.8x4" (=71x102mm), na odber se muzu zeptat presne,
nicmene vzhledem k tomu, ze se modul napaji pres LTC3407-3, je
maximalni mozny prikon 4.8W, ale spis podstatne mene, aby byla jeste
nejaka rezerva. Ten LTC3407 vyzaduje vstup 3.3-5.5V, tak akorat na
jednu lithiovku.

Pro informaci - moduly vubec nezamyslim vyrabet, to se mi vzhledem k
predpokladanemu prodeji nevyplati. Kupoval bych je od americkeho
vyrobce. Pokud by je nekdo mohl nabidnout levneji, nezli za nejakych
130USD/ks, kupoval bych je od nej, predpokladem je srovnatelna
kvalita provedeni a dodaci lhuta. Prvni objednavka by byla nejspis
5ks. CAM soubory jsou na webu v ZIPu, neni potreba nic prekreslovat.

J. Hanzal