[AD] LinuxStamp

nesvacil@posys.eu nesvacil@posys.eu
Čtvrtek Červenec 10 18:01:10 CEST 2008

Pro nejake bat. napajeni to asi nebude, pokud sebou nepotahnu autobateriii.
Myslim, ze bude odber nekde kolem 3-5W tj. 600ma-1A pri 5V.
Snad by ten modul mohl jet od 3V, ale musely by se tam dat nejpsie jine
SDRAM. Taky vykon nebude nic extra, myslim s pristupem do SDRAM 50 MHz a
16-bit. Bylo by lepe 32-bit.

Asi to neni stavene na takove to napajeni destickovou baterii 9V ... . Nevim
tedy jestli se neco takoveho teda vubec najde.

Jinak k cene asi tak, moduly se v US a EU pohybuji v teto cene nekdy mene,
ale to je predevsim v US a o hodne vice v EU. Nechapu, ze je EU o hodne
drazsi nez US.

Jirka

----- Original Message -----
From: "Balogh Richard, Ing." <balogh@elf.stuba.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, July 10, 2008 5:42 PM
Subject: Re: [AD] LinuxStamp

Ak dovolite, ja si myslim, ze problem nie je ani tak velmi
v cene, ale skorej v nedostatku informacii. Napriklad, ak by
ste takuto dosku chceli pouzit v nejakej mobilnej aplikacii
(robot :) - asi by vas zaujimali predovsetkym rozmery a spotreba.
Mozno som slepy a blby, ale ja tam taketo informacie neviem
najst. Takze preto je to napriklad pre mna nezaujimave, hoci
inak by cena az tak nevadila.

Richard Balogh