[AD] LinuxStamp

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Červenec 10 14:07:52 CEST 2008

Popravde ani nevim, ze cenu prezentoval Mr. Hanzal, jen me zarazila cena
ktera mi tak trochu nesedela k one pidi desticce a tak jsme se zajimal o
ceny soucastek, nasledne jsme jiz jen reagoval na pripominky.
V zadnem pripade jsem nehodnotil nabidku pana Hanzala, ani jsme netusil ze
je od nej, chapu ze me nikdo nenuti nic kupovat a osobne bych si tuto desku
nekoupil ani za mnou prokalkulovanou cenu. Mam ovšem pravo se nad nejakou
cenou pozastavit a analyzovat si ji. Jeste jednou podotykam, ze nevyjadřoval
k nabidce, nijak jsem ji nehodnotil ani nekomentoval, jen jsem analyzoval
cenu a dopad ceny na prodejnost neceho.

Cenu Simaticu vam nereknu nejde o OpenHW a predpokladam, ze gro ceny není v
cene hw, ale ve firmware, supportu a mechanickem provedeni, v neposledni
rade i z hlediska hw provedeni jde o ponekud slozitejsi zarizeni.

Osobne jsme si na hrani s Linuxem na pidi platformách poridil par desek od
http://pcengines.ch/index.htm a nejnoveji
http://cgi.ebay.com/Intel-BOXD945GCLF-MINI-ITX-945GC-Atom-230-1-6GHZ-30092T_
W0QQitemZ310063451872QQihZ021QQcategoryZ131535QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZV
iewItem

P.S. Pokud bych cenove analyzoval desku s tim Atomem tak se vyplati ji
kupovat a v evrope rozprodávat na součástky, prehanim neb tento druh
součástek asi na bastleni moc neleti :-)