Tepelno izolacny material

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Červenec 10 10:01:07 CEST 2008

tak sme vcera robili nejake experimenty a vyzera ze staci ked sa
vyhrievaci element prilepi priamo na oscilator (je to suciastka v
kovovej krabicke, asi 2x2x1cm). Tym ze to je uzavrete v tieniacej
krabicke tak okolo toho neprudi vzduch a staci to.
Problem nie je dlhodoba stabilita, lebo oscilator je zapojeny v spatnej
vazbe, problem bol ze tepelny drift bol rychlejsi ako rychlost
spatnovazobnej slucky, takze sa obcas rozpadla :-)
b.