Pribeh o zahadne chybnej komunikacii (aj s riesenim)

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Čtvrtek Červenec 10 07:04:51 CEST 2008

No otazkou ostava, odkial brat ten reset...

Inak videli ste niekedy, co vsetko ten USB protokol obnasa? Takze nic v
duchu vytiahnem-zastrcim. Potom pride na rad implementacia v PC, v danom
cipe a podobne. To su veci, s ktorymi musite proste zit.

No a ten zbytok, tohto vyrobcu si vybrali preto, ze

a) ma na www hotove kniznice - nemusite programovat PC
b) z cipu lezu hotove data - nemusite programovat MCU
c) je dostupny, distributori ho predaju s dobrou marzou a Vam cena vyhovuje
d) ma to dalsie hlboke spolocensko-politicke pozadie...

A.