Tepelno izolacny material

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Červenec 10 00:02:25 CEST 2008

 9.7.2008, 23:53:35

Aby to tepelne izolovalo, musi to mit v sobe vzduch, tedy musi to byt nejaky
penovy material, jaky plast to bude je celkem jedno.
Asi nejvice po ruce budete mit penovy PE pouzivany na obaly
vselijakych pristroju v tloustce cca 1-2mm (takove bile pytliky).
Jen nevim, zda nebudete mit nejake administrativni potize, kdyz
obalovy material urceny do trideneho odpadu, pouzijete do konstrukce.
:-(

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz