Al substrat

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Červenec 9 22:23:07 CEST 2008

Aha, rozumiem. Dakujem.

Pytam sa preto, lebo dost ludi - aj tu v hw-liste, a aj okolo mna - teraz experimentuje s LEDkami, a niektori sa vyjadrili, ze by uz aj nieco domov porobili, ale mne sa zda ze je to este s dost problemami, aby to bolo na 220V, vydrzalo bez udrzby dost dlho atd. Napokon aj ti moji znami vlastne zatial len experimentuju... ;-)

wek