Tepelno izolacny material

Středa Červenec 9 21:36:23 CEST 2008

Přesně tak jsem dělal krabičku na oscilátor.
http://vaelektronik.cz/bastl/dcfgen/fotky/osc1.jpg
Vrstva 2mm moc neizoluje, dával jsem 5mm. Když to má být tenké, spíš bych
spoléhal na odrazivé vrstvy (zmiňovaný polystyren s alobalem).
Anděl

----- Original Message -----
From: "Ondrej" <leguanolog@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, July 09, 2008 8:45 PM
Subject: Re: Tepelno izolacny material

Nejlepších výsledků asi dosáhnete když vezmete větší kus polystyrenu a
do něj vyříznete otvor ve velikosti té krabičky. Nebo obecně aby ta
izolace byla z co nejmenšího počtu kusů, protože jinak k sobe nedolehnou
nikdy na 100% a pak vznikají velké tep. ztráty. Řezat se dá žhavým
drátem nebo prostě pomocí trafopáječky. Jinak na wikipedii je seznam
materiálů a jejich tepelně izolační vlastnosti.

OH

Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466