Pribeh o zahadne chybnej komunikacii (aj s riesenim)

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Červenec 9 21:34:25 CEST 2008

>Pokud pripojim prevodnik, odpojim a hned zas pripojim, tak WXPpro sice
>poznaji pripojeni usb zarizeni, ale napisou, ze neni mozne pouzivat zarizeni
>a prevodnik nefacha. (ani se neozve patricny "tudum")

Klasicky resetovaci problem. Ja viem ze som s tym otravny, ale 90% digitalnych obvodov (vratane jednocipov) ma odflaknuty reset a presne takto sa to sprava - zlyha to pri roznych zakmitoch na napajani.
Otravujem s tym tu uz tak davno ze hadam nie je potrebne uvadzat ten link na ten pamflet co som na tuto temu spachal...

wek