[OT] Zalevaci technika ?

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Středa Červenec 9 01:11:56 CEST 2008

VCA jsou ventily jsou urcene pro vzduch (proto to A v nazvu) , pro kapaliny je prakticky nejde pouzit, vzduchove ventily maji povolena prosakovani v radu cm3/min a to je u kapalin dost nepouzitelne, dale pak material uzaviraci prepazky neni urcen pro styk s kapalinami, i minimum vodniho kamene by tento typ ventilu odrovnalo.

Pro vodu je treha ventilu s oznacenim VCW.