Pošta z polska

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Středa Červenec 9 00:02:47 CEST 2008

Me se zda ze je neco shnileho na poste.

Nejste prvni kdo posledni dobou neco takoveho reportuje.

I ja jsem mel ted podobny pripad uz oznameny balik z Ciny ve schrance -
na poste ze prej nic neni ze to byl asi omyl. Nakonec jsem tam sel jeste
jednou den pred datumem vraceni a balik tam samozrejme lezel. Nejak jsem
tomu neprikladal dulezitost proste se stala chyba.

Jenze ted jsem posilal v ramci akce Sony CashBack doporuceny dopis do PO
BOXu a po 14 dnech se mi vratil, ze si jej adresat nevyzvedl. Volal jsem
tam a dusovali se ze tam kazdy den chodi to vybirat. Tak jsem to nakonec
poslal sluzebni vnitropostou. :-(

A ted neco podobneho hlasil nekdo i na modelarskem foru.

Radek Vicek