[OT] Zalevaci technika ?

Draxal Miroslav evik@mbox.vol.cz
Úterý Červenec 8 23:39:37 CEST 2008

Je to overeny ze ta Gardena do 2 let odejde. Sice to je vse z plastu,
ale ty ostatní taky ( jsou i nerez vysuvny hlavy, ale ty ceny sou uplne
nekde jinde ). Ja mam zatím jako vzorek
http://www.hezkybydlet.cz/gardena-turbinovy-vysuvny-zadestovac-t-380-155
1-27-1155.html a vypada docela dobře i ta cenya není zas zavratna. Pokud
jsou na trhu lepsi, sem s nima. MIRA

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Ales Prochaska
Sent: Sunday, July 06, 2008 8:20 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Re: [OT] Zalevaci technika ?

Myslim, ze stejne "kvalitniho" dodavatele bude docela tezke sehnat :-).
Vsechno co je Gardena se totiz do dvou let rozpadne a navic je to
absurdne drahe.

Ja mam zavlahu poskladanou z prvku Rainbird a Hunter
http://www.hunterindustries.com/, u nas zastupuje http://www.irimon.cz/
a bezi to furt. Pouze automatiku jsem si sam postavil z rozvadecovych
DIN modulu, je to levnejsi nez koupeny zavlahovy pocitac a kdyz chci
zmenit program tak se nemusim pomoci dvou tlacitek proklikavat nejakym
silenym menu ale jenom posteluju casovac prislusne sekce.

Jmenovity tlak byva 6 baru.

Ales Prochaska