ads8361 - odmerene signaly

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Úterý Červenec 8 22:50:12 CEST 2008

Zdravim,

   tak za seba mozem povedat, ze tam teda uz vobec nic nevidim
:-(. Uz sa len chcem opytat neake drobnosti. LeCroy nepoznam -
ake meranie je dole pri signale "M1" (5.74V) a "M3" (2.333)? Na
tom priebehu ho tam nevidim. Predpokladam, ze to je maximalna
hodnota?
   A este jedna uplne od veci, preco pri obvode U1 je "DANGER
DANGER WILL ROBINSON!"?

Dakujem,
Slavo.