OT: DLL nebo sw na praci s dig. podepsanymi PDF

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Červenec 8 13:24:52 CEST 2008

No ja totiz zatim tapu jak je celej podpis udelany. Tedy zda je to jen
nejaka obalka toho PDF nebo je to implementovano nejak dovnitr a hloubeji.
Zatim vetsina beznych znamych utilit bud odmita soubory typu PDF nebo
nejsou vhodne na praci souboru na disku.

Zatim jsme za dopoledne pokrocili jen tak, ze jsem schopni overit
validitu dokumentu a informace kdo je vlastnik certifikatu. Bohuzel
zatim selhavame v okamziku kdy potrebujeme ziskat nejake informace o
samotnem certifikatu - tedy jeho seriove cislo, certifikacni autoritu a
podobne veci.

Radek Vicek