Konektor

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Červenec 8 12:46:37 CEST 2008

Mrknete na http://www.samtec.com/ .
Mivali tam, uz jsem tam dlouho nic nepotreboval a nevidim to tam, takovy
obrazkovy system, takze clovek se pres obrazky proklikal az ke
konkretnimu konektoru. Na jejich webu se ohledne konektoru dalo ledacos
najit a protoze tam ted vidim u vseho mozneho stale dost obrazku, takze
mozna, ze je to sance ten Vas najit.
No a pokud potrebujete nejprve pro prototyp atp., vzorky mi (pred par
lety) poslali bez problemu a i do vyroby se to pak myslim vozilo od nich
a o problemech nevim, ale to uz slo mimo mne, takze take nemusim vedet
vsechno ;).

--
Jiri Bezstarosti